McCann Vivian
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Główna Spytkowice
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Dyrlaga Jacek
(554)
McCann Vivian
(-)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Urząd Gminy w Spytkowicach
(368)
Disney Walt (1901-1966)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Roberts Nora (1950- )
(241)
Fabianowska Małgorzata
(240)
Słowacki Juliusz
(233)
Steel Danielle (1947- )
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(187)
Mickiewicz Adam
(183)
Kolasa Alicja (1965- )
(182)
Pedersen Bente (1961- )
(182)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(167)
Jachowicz Stanisław
(161)
Zarawska Patrycja
(160)
Praca zbiorowa
(159)
Szal Marek
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(147)
Just Anna
(142)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Byczek Zuzanna
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Busquets Carlos
(135)
Drewnowski Jacek (1974- )
(133)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Rolando Bianka
(131)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(129)
Popławska Anna
(129)
Sandemo Margit (1924- )
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(126)
Lange Antoni
(125)
Webb Holly
(117)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(112)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(110)
Gminny Ośrodek Kultury w Spytkowicach
(107)
Grimm Jacob (1785-1863)
(106)
Szpila Bogdan
(106)
Żeleński Tadeusz (1874-1941 ; Boy)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(103)
Mosek Katarzyna
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Fabisińska Liliana (1971- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Bednarska Agnieszka
(100)
Marciniakówna Anna
(99)
Prus Bolesław (1847-1912)
(99)
Polańczyk Danuta
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(97)
Nesme Alexis
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(95)
Zarawska Patrycja (1970- )
(95)
Beaumont Émilie (1948- )
(94)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(93)
Włodarczyk Barbara
(93)
Williams Sophy
(92)
Zimnicka Iwona
(92)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Głowińska Anita
(89)
Christie Agatha (1890-1976)
(88)
Mazan Maciejka
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(84)
Kozłowska Urszula (1958- )
(84)
Peyo (1928-1992)
(84)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Żukowski Jarosław
(83)
Jachimczak Barbara Wanda
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Psychologia
(3)
Motywacja
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Psychiatria
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Stres
(1)
Uczenie się
(1)
Zachowanie
(1)
Świadomość
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie I, Podstawy psychologii, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? - Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? - W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? - Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe? - Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dzieci, młodzież, dorośli? Autorzy objaśniają podstawowe pojęcia z zakresu psychologii, tłumaczą jak odróżnić psychologię naukową od pseudonauki, wyjaśniają przebieg procesu badawczego w tej dyscyplinie. Następnie przybliżają wiedzę dotyczącą budowy i funkcji układu nerwowego oraz szczegółowo opisują rozwój psychiczny człowieka na wszystkich etapach życia. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta” naprawdę działa?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej