Avery Bryan Patrick
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Główna Spytkowice
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Dyrlaga Jacek
(554)
Avery Bryan Patrick
(-)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Urząd Gminy w Spytkowicach
(368)
Disney Walt (1901-1966)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Roberts Nora (1950- )
(241)
Fabianowska Małgorzata
(240)
Słowacki Juliusz
(233)
Steel Danielle (1947- )
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(187)
Mickiewicz Adam
(183)
Pedersen Bente (1961- )
(182)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Kolasa Alicja (1965- )
(178)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(167)
Jachowicz Stanisław
(161)
Zarawska Patrycja
(160)
Praca zbiorowa
(159)
Szal Marek
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(147)
Just Anna
(142)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Byczek Zuzanna
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Busquets Carlos
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Drewnowski Jacek (1974- )
(133)
Rolando Bianka
(131)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(129)
Popławska Anna
(129)
Sandemo Margit (1924- )
(128)
Lange Antoni
(126)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(126)
Webb Holly
(117)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(112)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(110)
Gminny Ośrodek Kultury w Spytkowicach
(107)
Grimm Jacob (1785-1863)
(106)
Szpila Bogdan
(106)
Żeleński Tadeusz (1874-1941 ; Boy)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(103)
Mosek Katarzyna
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Fabisińska Liliana (1971- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Bednarska Agnieszka
(100)
Marciniakówna Anna
(99)
Prus Bolesław (1847-1912)
(99)
Polańczyk Danuta
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(97)
Nesme Alexis
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(95)
Zarawska Patrycja (1970- )
(95)
Beaumont Émilie (1948- )
(94)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(93)
Włodarczyk Barbara
(93)
Williams Sophy
(92)
Zimnicka Iwona
(92)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Głowińska Anita
(89)
Christie Agatha (1890-1976)
(88)
Mazan Maciejka
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(84)
Kozłowska Urszula (1958- )
(84)
Peyo (1928-1992)
(84)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Żukowski Jarosław
(83)
Jachimczak Barbara Wanda
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Iluzjoniści
(1)
Lis
(1)
Rodzeństwo
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Amberek)
Bestsellerowa seria w Amberku pomaga kształtować umiejętności społeczno-emocjonalne od najmłodszych lat, co – jak dowodzą badania – ułatwi dziecku adaptację w środowisku teraz i w dorosłym życiu. Urocze zwierzątka i ich problemy – pokazane poprzez zabawne, wzruszające historie i wyraziste sugestywne ilustracje – pomogą dziecku zrozumieć emocje własne i innych, lepiej nad nimi panować, rozwiązywać konflikty i radzić sobie w trudnych sytuacjach. Maks przygotowuje magiczne przedstawienie, bo zna wiele sztuczek, a w przyszłości chce zostać magikiem. Jego siostra Mila i brat Lu pomagają mu, ale też chcieliby wystąpić na scenie. Maks odmawia. Uważa, że to jego spektakl. Chce sam zabłysnąć i zebrać brawa. Ale czy samemu uda mu się przygotować przedstawienie? Czy Maks zrozumie, że tylko prawdziwe współdziałanie – razem tak, by każdy mógł pokazać swoje umiejętności zapewni osiągnięcie celu? Na końcu książki zamieszczone są w atrakcyjnej formie graficznej: • wyjaśnienie tematu • praktyczne, proste ćwiczenia rozwijające poznaną umiejętność • pytania dotyczące emocji i reakcji dziecka związanych z książką i jego własnymi oświadczeniami. Ułatwią one rodzicom i wychowawcom w interesujący i przystępny sposób lepiej przygotować dziecko do wyzwań, z którymi spotyka się na co dzień, i do funkcjonowania wśród rówieśników. Edukacja społeczno-emocjonalna (SEL – social and emotional learning) to proces nabywania wiedzy i umiejętności niezbędnych do zrozumienia i zarządzania emocjami, wyznaczania i osiągania pozytywnych celów, odczuwania i wyrażania empatii, nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji oraz podejmowania odpowiedzialnych decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej