Klus-Stańska Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Główna Spytkowice
(4)
Filia Ryczów
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Dyrlaga Jacek
(554)
Klus-Stańska Dorota
(-)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Urząd Gminy w Spytkowicach
(368)
Disney Walt (1901-1966)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Roberts Nora (1950- )
(241)
Fabianowska Małgorzata
(240)
Słowacki Juliusz
(233)
Steel Danielle (1947- )
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(187)
Mickiewicz Adam
(183)
Pedersen Bente (1961- )
(182)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Kolasa Alicja (1965- )
(178)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(167)
Jachowicz Stanisław
(161)
Zarawska Patrycja
(160)
Praca zbiorowa
(159)
Szal Marek
(154)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(147)
Just Anna
(142)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Byczek Zuzanna
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Busquets Carlos
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Drewnowski Jacek (1974- )
(133)
Rolando Bianka
(131)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(129)
Popławska Anna
(129)
Sandemo Margit (1924- )
(128)
Lange Antoni
(126)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(126)
Webb Holly
(117)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(112)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(110)
Gminny Ośrodek Kultury w Spytkowicach
(107)
Grimm Jacob (1785-1863)
(106)
Szpila Bogdan
(106)
Żeleński Tadeusz (1874-1941 ; Boy)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(103)
Mosek Katarzyna
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Fabisińska Liliana (1971- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Bednarska Agnieszka
(100)
Marciniakówna Anna
(99)
Prus Bolesław (1847-1912)
(99)
Polańczyk Danuta
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(97)
Nesme Alexis
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(95)
Zarawska Patrycja (1970- )
(95)
Beaumont Émilie (1948- )
(94)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(93)
Włodarczyk Barbara
(93)
Williams Sophy
(92)
Zimnicka Iwona
(92)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Głowińska Anita
(89)
Christie Agatha (1890-1976)
(88)
Mazan Maciejka
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(84)
Kozłowska Urszula (1958- )
(84)
Peyo (1928-1992)
(84)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Żukowski Jarosław
(83)
Jachimczak Barbara Wanda
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Teoria nauczania
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Paradygmaty dydaktyki : myśleć teorią o praktyce / Dorota Klus-Stańska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 278 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dydaktyka - jak każda dyscyplina naukowa - wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, antropologii, a współcześnie także neuronauk. Wiedza dydaktyczna nie jest nam potrzebna jedynie do tego, by po jej śladzie interpretować zdarzenia na lekcjach i stosować rekomendowane strategie, ale staje się niezbędna, by zrozumieć własne głęboko ukryte założenia i być zdolnym do krytycznej refleksji nad nimi, a czasem też do zmiany swoich uprzednich wyborów.Proponowany podręcznik poświęcony jest próbie ustalenia zróżnicowania teoretycznego i metodologicznego, z jakim mamy do czynienia na gruncie dydaktyki. Jego celem jest wskazanie i porównanie ze sobą najważniejszych odmian myślenia dydaktycznego i związanych z nim praktyk nauczania oraz dyskusji, jakie na ich temat są toczone. Nie chodzi w nim jednak o opisanie ostatecznych rozstrzygnięć, a jedynie o umożliwienie studentom - przyszłym nauczycielom i pedagogom - zdobycie orientacji w teoriach i zjawiskach dydaktycznych, jakie można zaobserwować w krajach, w których rozwijana jest akademicka refleksja dydaktyczna i organizowane są instytucjonalne formy kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Ryczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dydaktyka – jak każda dyscyplina naukowa – wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, antropologii, a współcześnie także neuronauk. Wiedza dydaktyczna nie jest nam potrzebna jedynie do tego, by po jej śladzie interpretować zdarzenia na lekcjach i stosować rekomendowane strategie, ale staje się niezbędna, by zrozumieć własne głęboko ukryte założenia i być zdolnym do krytycznej refleksji nad nimi, a czasem też do zmiany swoich uprzednich wyborów. Proponowany podręcznik poświęcony jest próbie ustalenia zróżnicowania teoretycznego i metodologicznego, z jakim mamy do czynienia na gruncie dydaktyki. Jego celem jest wskazanie i porównanie ze sobą najważniejszych odmian myślenia dydaktycznego i związanych z nim praktyk nauczania oraz dyskusji, jakie na ich temat są toczone. Nie chodzi w nim jednak o opisanie ostatecznych rozstrzygnięć, a jedynie o umożliwienie studentom – przyszłym nauczycielom i pedagogom – zdobycie orientacji w teoriach i zjawiskach dydaktycznych, jakie można zaobserwować w krajach, w których rozwijana jest akademicka refleksja dydaktyczna i organizowane są instytucjonalne formy kształcenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej