Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Główna Spytkowice
(5)
Autor
Brzywca Anna Lidia
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jeż Anna
(1)
Lisiński Marek
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
Ostapowicz Ewa
(1)
Szarucki Marek
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Kadry
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Zarządzanie
(2)
Absolwenci gimnazjów
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dokumentacja
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Edytorstwo
(1)
Hospitacja zajęć
(1)
Instytucje kultury
(1)
Jakość
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura szkoły
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Metodologia
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Prawo
(1)
Rada pedagogiczna
(1)
Rada rodziców
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Współdziałanie
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(667)
Edukacja i pedagogika
(280)
Religia i duchowość
(274)
Medycyna i zdrowie
(175)
Psychologia
(159)
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(158)
Biologia
(128)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(101)
Kultura i sztuka
(94)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(91)
Podróże i turystyka
(75)
Geografia i nauki o Ziemi
(73)
Literaturoznawstwo
(73)
Hobby i czas wolny
(71)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(65)
Kultura fizyczna i sport
(62)
Kulinaria
(60)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(57)
Rozwój osobisty
(53)
Językoznawstwo
(46)
Etnologia i antropologia kulturowa
(44)
Inżynieria i technika
(37)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Styl życia, moda i uroda
(29)
Transport i logistyka
(28)
Informatyka i technologie informacyjne
(25)
Architektura i budownictwo
(24)
Fizyka i astronomia
(23)
Rolnictwo i leśnictwo
(19)
Nauka i badania
(16)
Dom i ogród
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Filozofia i etyka
(13)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Chemia
(11)
Matematyka
(11)
Ochrona środowiska
(10)
Archeologia
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Polityka
(1)
Słownik polsko-ukraiński
(1)
Varia
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
„Być dyrektorem szkoły” to książka przeznaczona przede wszystkim dla młodych dyrektorów szkół lub osób, które chcą nimi zostać. Autorka – dyrektor z 25-letnim stażem na stanowisku, dzieli się swoim doświadczeniem z innymi. Nie twierdzi, że opisana przez niego koncepcja pracy jest jedynie słuszną, ale warto podkreślić, że szkoła publiczna, którą kierowała, osiągnęła wysoki poziom dydaktyczno-wychowawczy. W kolejnych rozdziałach poruszane są różnorodne zagadnienia związane z funkcjonowaniem szkoły, począwszy od konkursu na dyrektora, poprzez sprawy kadrowe, rekrutację, ważne elementy kultury organizacyjnej, nadzór pedagogiczny, współpracę z rodzicami, na losach absolwentów kończąc. Opis kolejnych rad pedagogicznych i zebrań z rodzicami wskazuje na co zwrócić uwagę w ciągu roku szkolnego. Wzory druków i dokumentów dotyczą planowania i organizacji, wzory ankiet – efektywności pracy szkoły. Wiele miejsca poświęcono sprawom wychowawczym, a przede wszystkim kształtowaniu wszechstronnej osobowości poprzez umiejętne odkrywanie mocnych stron i motywowanie uczniów. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tej jedynej na rynku na specjalistycznej publikacji książkowej dowiedzą się Państwo m.in.: Jakie postanowienia statutu są niezgodne z prawem? Jak dostosować politykę rachunkowości do specyfiki działania poszczególnych instytucji kultury? Z kim konsultować regulamin wynagradzania, a czyja opinia jest niezbędna przy regulaminie organizacyjnym? Czy można pracownikom zapewnić w regulaminie wynagradzania więcej przywilejów niż wynika to z ustawy o działalności kulturalnej (np. premie, nagrody jubileuszowe za 45 lat pracy)? Co musi koniecznie zawierać regulamin pracy, a co warto dodać? Jakie są obowiązki kierownictwa i pracowników w zakresie kontroli zarządczej? Dlaczego warto mieć w instytucji regulamin naboru na wolne stanowiska pracy oraz kodeks etyki? Jaką metodę inwentaryzacji zastosować do poszczególnych składników majątku? Jak prawidłowo przeprowadzić skontrum materiałów bibliotecznych, a jak inwentaryzację dzieł sztuki i zbiorów muzealnych? Jak szczegółowy powinien być plan finansowy i dlaczego zarządzenie organizatora w tej sprawie ma znaczenie? Dlaczego warto, mimo braku takiego obowiązku, opracować regulamin zamówień do 30 000 euro? Co to znaczy, że instytucja realizuje swoje prawnie uzasadnione interesy i dlaczego wtedy nie musi mieć zgody na przetwarzanie danych osobowych? Kiedy instytucja kultury ma obowiązek wprowadzenia instrukcji kasowej? Na podstawie których przepisów instytucje kultury mają obowiązek posiadać instrukcję kancelaryjną? Jakie są zasady dobrej legislacji, czyli jak prawidłowo formułować akty prawa wewnętrznego w instytucji?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C-35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. „Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research” realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera „Średniookresowa mobilność naukowców” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001. Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej