Psychoterapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Główna Spytkowice
(3)
Filia Bachowice
(1)
Autor
Beck Aaron T. (1921-2021)
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Clark David A. (1954- )
(1)
Corboy Tom (1957- )
(1)
Hershfield Jon
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Kacprzak Marta
(1)
Malek Renata
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(4035)
6-8 lat
(2797)
0-5 lat
(2382)
9-13 lat
(1474)
Młodzież
(808)
Psychoterapeuci
(4)
Dorośli
(704)
14-17 lat
(453)
18+
(79)
Szkoły podstawowe
(79)
Rodzice
(42)
Klasa 8.
(28)
Szkoły wyższe
(24)
Szkoły średnie
(16)
Klasa 7.
(15)
Nauczyciele
(15)
Logopedzi
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(8)
Gimnazja
(7)
Osoby w wieku starszym
(6)
Studenci
(6)
Lekarze
(5)
Licea
(5)
Szkoły ponadgimnazjalne
(5)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(4)
Pedagodzy
(4)
8-13 lat
(3)
Bibliotekarze
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Przedszkola
(3)
Technikum
(3)
Terapeuci
(3)
6-8 lat
(2)
Dietetycy i żywieniowcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 6.
(2)
Literatura polska
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Politycy
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Prawnicy
(2)
Psycholodzy
(2)
Technika
(2)
Urzędnicy
(2)
3-5 lat
(1)
4-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
9-13
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Asystentki i asystenci stomatologiczni
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chorzy na zaburzenia afektywne dwubiegunowe
(1)
Cukrzycy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy instytucji kultury
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Edytorzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Kadry
(1)
Kardiolodzy
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 4
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Policjanci
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy instytucji kultury
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychiatrzy
(1)
Psycholodzy kliniczni
(1)
Pszczelarze
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Strażacy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Relacje międzyludzkie
(2)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Lęk
(1)
Mindfulness
(1)
Nerwica natręctw
(1)
Psychoterapia
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Terapia dydaktyczna
(1)
Terapia poznawcza
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia nerwicowe
(1)
Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W co grają ludzie : psychologia stosunków międzyludzkich / Eric Berne ; [przełożył Paweł Izdebski]. - Wydanie 5., 22. dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 159, [1] strona ; 21 cm.
(Psychologia Stosowana)
Książka znanego psychiatry amerykańskiego o wielkich walorach dydaktycznych. Przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kategoriach tzw. analizy transakcyjnej. Uczy sposobów poprawy wzajemnych kontaktów między ludźmi, pozwalając czytelnikowi lepiej zrozumieć zarówno siebie, jak i drugiego człowieka. W książce przedstawiono 30 typowych sytuacji społecznych, analizując je w konwencji tzw. "gier".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia)
SPIS TREŚCI: 1. Zacząć od nowa 2. Zrozumieć lęk 3. Umysł ogarnięty lękiem 4. A więc - zaczynamy 5. Stwórz swój profil lęku 6. Przekształcanie umysłu ogarniętego lękiem 7. Jak odważnie przeciwstawić się strachowi 8. Porozmawiajmy o strategii 9. Jak pokonać panikę i nie unikać czynników uruchamiających lęk 10. Jak uporać się ze strachem przed ludźmi 11. Jak dać sobie radę z zamartwianiem się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia)
Wyjątkowy poradnik zarówno dla terapeutów, jak i osób cierpiących na zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne (OCD). Osoby ciepiące na zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne mogą odczuwać irracjonalny lęk przed zarazkami lub obsesyjnie sprawdzać niektóre rzeczy, mogą nawet się czuć uwięzione przez własne natrętne myśli. Znalezienie skutecznej pomocy może być dużym wyzwaniem, zwłaszcza gdy dotychczasowe metody terapeutyczne i leki okazały się nieskuteczne.>br> Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne. Poradnik z ćwiczeniami opartymi na uważności i terapii poznawczo-behawioralnej, łącząc praktykę uważności z terapią poznawczo-behawioralną (CBT), oferuje praktyczne i przystępne narzędzia pozwalające kontrolować niechciane myśli i kompulsywne zachowania wynikające z OCD. Znajdują się tu rozdziały poświęcone wielu popularnym odmianom OCD, umożliwiające czytelnikom rozpoznanie objawów, a także przykłady i pomysły ułatwiające terapeutom niesienie pomocy pacjentom. Forma zeszytu ćwiczeń pozwala czytelnikowi uważnie przyjrzeć się temu, w jaki sposób OCD zyskało nad nim władzę, i pokazuje konkretne ćwiczenia pomagające odzyskać życie i tożsamość wolne od zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta może służyć terapeutom, nauczycielom i rodzicom do pracy z dziećmi, które dopiero uczą się lub mają trudności ze zrozumieniem, jak zachować się w różnych codziennych sytuacjach społecznych. Jest to zbiór krótkich opowiadań oraz opracowanych do nich pytań i zadań, które rozwijają nie tylko umiejętności komunikacyjne i społeczne młodych czytelników, ale także wspierają ich rozwój poznawczy i językowy. Dziecięcy bohaterowie opowiadań każdego dnia popełniają różne gafy: w domu, w szkole, w czasie zabawy z rówieśnikami czy podczas spotkań rodzinnych. Nie rozumieją zasad funkcjonowania w grupie, źle odbierają intencje innych, myślą przede wszystkim o własnych potrzebach. Co w takich sytuacjach im towarzyszy? Najczęściej same kłopoty. Przykre nieporozumienia, niepotrzebne wybuchy złości, chwile wstydu, słowa, które nie powinny zostać wypowiedziane. Jednak każda z historii ma pozytywne zakończenie, a mali (i jednocześnie wielcy) bohaterowie nie poddają się, dzielnie ucząc się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Akceptują siebie i swoją niedoskonałość. Wcale nie chcą walczyć ze swoimi trudnościami. Bardziej szukają wsparcia, zaufania, zrozumienia - czyli tego, co najlepsze na wszystkie kłopoty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej