Metoda Montessori
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Główna Spytkowice
(4)
Autor
Camarda Sylwia
(2)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(2)
Poussin Charlotte
(2)
Skawran Katarzyna
(2)
Hamidi Nadia
(1)
Montessori Maria
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Roche Hadrien
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Holandia
(1)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Rodzice
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3817)
Powieść polska
(3661)
Literatura piękna dla dzieci 6-8 l.
(3452)
Powieść obyczajowa
(2877)
Literatura dziecięca polska
(2267)
Metoda Montessori
(-)
Spytkowice (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(2238)
Powieść angielska
(1908)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(1715)
Gmina Spytkowice (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(1557)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(1442)
Kobieta
(1212)
Literatura młodzieżowa polska
(1188)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(1129)
Rodzina
(1113)
Prasa (wydawnictwa)
(1023)
Polska
(1008)
Powieść przygodowa
(983)
Przyjaźń
(977)
Poezja polska
(932)
Miłość
(913)
Opowiadanie polskie
(842)
Powieść fantastyczna
(803)
Śledztwo i dochodzenie
(790)
Tajemnica
(778)
Scenariusze imprez okolicznościowych
(775)
Powieść norweska
(757)
Romans
(757)
Literatura polska
(714)
Powieść historyczna
(703)
Powieść młodzieżowa polska
(686)
Relacje międzyludzkie
(651)
Opowiadanie dziecięce polskie
(602)
Zwierzęta
(597)
Szkoła
(584)
Ryczów (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(573)
Zabójstwo
(567)
Pamiętniki polskie
(546)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(544)
Powieść społeczno-obyczajowa
(533)
Powieść kryminalna
(530)
Bachowice (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(519)
Komiksy
(517)
Imprezy
(505)
Powieść niemiecka
(505)
Kościół
(484)
Powieść francuska
(479)
Literatura dziecięca amerykańska
(453)
Poezja dziecięca polska
(441)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(436)
Bajka i baśń
(426)
Uczucia
(420)
II wojna światowa (1939-1945)
(407)
Rodzeństwo
(372)
Powieść sensacyjna
(356)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(342)
Publicystyka polska
(337)
Dramat polski
(326)
Magia
(324)
Gminna Biblioteka Publiczna
(315)
Sekrety rodzinne
(311)
Inwestycje
(310)
Literatura
(301)
Ludzie
(296)
Małżeństwo
(296)
Trudne sytuacje życiowe
(293)
Rada Gminy
(288)
Boże Narodzenie
(279)
Dziewczęta
(279)
Dzieci
(278)
Wojsko
(277)
Thriller
(273)
Wojna 1939-1945 r.
(269)
Nastolatki
(267)
Historia
(265)
Powieść młodzieżowa angielska
(257)
Dziecko
(254)
Powieść rosyjska
(253)
Przysposobienie biblioteczne
(250)
Relacja romantyczna
(243)
Język polski
(240)
Policjanci
(237)
2001
(229)
Kucharstwo
(228)
Wydawnictwa popularne
(228)
Ludzie a zwierzęta
(227)
Bajka i baśń polska
(226)
Gminny Ośrodek Kultury
(218)
Czasopisma dziecięce polskie
(217)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(217)
Uprowadzenie
(216)
Sport
(214)
Osoby zaginione
(213)
Powieść kanadyjska
(212)
Miejsce (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(211)
Życie codzienne
(211)
Wybory życiowe
(210)
Powieść dziecięca angielska
(193)
Literatura dziecięca angielska
(191)
Uczniowie
(190)
Krytyka literacka polska
(189)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Maria Montessori określała dzieciństwo jako okres „życia wewnętrznego”, który prowadzi do rozwoju i doskonałości, zaś wartość środowiska wychowawczego mierzyła dostępnością środków niezbędnych do realizacji tego procesu. O kształtowaniu się człowieka to książka, w której Maria Montessori wyjaśnia podwaliny swojej koncepcji naturalnego rozwoju dziecka oraz metody, którą określa jako „pomoc w zdobywaniu przez ludzką osobowość niezależności, środek do uwalniania ludzkiej niezależności z opresji uprzedzeń ciążących od zamierzchłych czasów na edukacji”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę z społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto jasny wykład Montessoriańskiego podejścia do wychowania dzieci od chwili narodzin do 3 roku życia. Zastosuj go w domu, aby Twoje niemowlę było spokojne i szczęśliwe. Pedagogika Montessori pozwala każdemu dziecku rozwijać się w zgodzie ze swoją osobowością i we własnym tempie. Dlaczego nie pomóc dziecku już od chwili narodzin w osiągnięciu pełni możliwości? Ta książka zachęca: pomagajmy dziecku, ale nie zanadto, obserwujmy je, życzliwie wspierajmy i okazujmy radość z jego sukcesów, a zdobędzie pogodę ducha, samodzielność, pewność siebie, radość uczenia się oraz świadomość siebie i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika Montessori pozwala dyskretnie i z szacunkiem towarzyszyć dziecku w kształtowaniu jego osobowości. Między szóstym a dwunastym rokiem życia dziecko ćwiczy się w sztuce samodzielnego myślenia, buduje swoją tożsamość. Jeśli będziemy mu wtedy umiejętnie asystować, to po osiągnięciu 12 lat, będzie wiedziało, kim jest. Warto skorzystać z tej sprawdzonej metody pedagogicznej i nieustannie wspierać dziecko w stawaniu się szczęśliwym, pewnym siebie, niezależnym, twórczym i otwartym na świat człowiekiem. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej