Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(7)
Placówka
Główna Spytkowice
(10)
Filia Bachowice
(5)
Filia Ryczów
(2)
Autor
Hikiert Anna
(4)
Marsh Ryan
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
McBrien Thomas
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Andryszczyk Monika
(1)
Anthropy Anna
(1)
Barteczko Krzysztof (informatyka)
(1)
Jassem Krzysztof
(1)
Jelly Craig
(1)
Krieser Witold
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Niemira Karolina
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Ross Sam (1912-1998)
(1)
Stroustrup Bjarne (1950- )
(1)
Subbotin Vladimir
(1)
Szostek-Radomska Marta
(1)
Wiltshire Alex
(1)
Ziemkiewicz Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
9-13 lat
(11)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(6)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3817)
Powieść polska
(3661)
Literatura piękna dla dzieci 6-8 l.
(3452)
Powieść obyczajowa
(2877)
Literatura dziecięca polska
(2267)
Programowanie (informatyka)
(-)
Spytkowice (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(2238)
Powieść angielska
(1908)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(1715)
Gmina Spytkowice (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(1557)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(1442)
Kobieta
(1212)
Literatura młodzieżowa polska
(1188)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(1129)
Rodzina
(1115)
Prasa (wydawnictwa)
(1023)
Polska
(1008)
Powieść przygodowa
(983)
Przyjaźń
(979)
Poezja polska
(932)
Miłość
(915)
Opowiadanie polskie
(842)
Powieść fantastyczna
(803)
Śledztwo i dochodzenie
(790)
Tajemnica
(778)
Scenariusze imprez okolicznościowych
(775)
Powieść norweska
(757)
Romans
(757)
Literatura polska
(714)
Powieść historyczna
(703)
Powieść młodzieżowa polska
(686)
Relacje międzyludzkie
(651)
Opowiadanie dziecięce polskie
(602)
Zwierzęta
(597)
Szkoła
(584)
Ryczów (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(573)
Zabójstwo
(568)
Pamiętniki polskie
(546)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(544)
Powieść społeczno-obyczajowa
(533)
Powieść kryminalna
(530)
Bachowice (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(519)
Komiksy
(517)
Imprezy
(505)
Powieść niemiecka
(505)
Kościół
(484)
Powieść francuska
(479)
Literatura dziecięca amerykańska
(453)
Poezja dziecięca polska
(441)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(436)
Bajka i baśń
(426)
Uczucia
(420)
II wojna światowa (1939-1945)
(407)
Rodzeństwo
(372)
Powieść sensacyjna
(356)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(342)
Publicystyka polska
(337)
Dramat polski
(326)
Magia
(324)
Gminna Biblioteka Publiczna
(315)
Sekrety rodzinne
(311)
Inwestycje
(310)
Literatura
(301)
Małżeństwo
(298)
Ludzie
(296)
Trudne sytuacje życiowe
(295)
Rada Gminy
(288)
Boże Narodzenie
(279)
Dziewczęta
(279)
Dzieci
(278)
Wojsko
(277)
Thriller
(273)
Wojna 1939-1945 r.
(269)
Nastolatki
(267)
Historia
(265)
Powieść młodzieżowa angielska
(257)
Dziecko
(254)
Powieść rosyjska
(253)
Przysposobienie biblioteczne
(250)
Relacja romantyczna
(244)
Język polski
(240)
Policjanci
(237)
2001
(229)
Kucharstwo
(228)
Wydawnictwa popularne
(228)
Ludzie a zwierzęta
(227)
Bajka i baśń polska
(226)
Gminny Ośrodek Kultury
(218)
Czasopisma dziecięce polskie
(217)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(217)
Uprowadzenie
(216)
Sport
(214)
Osoby zaginione
(213)
Powieść kanadyjska
(212)
Miejsce (woj. małopolskie ; powiat Wadowice)
(211)
Życie codzienne
(211)
Wybory życiowe
(210)
Powieść dziecięca angielska
(193)
Literatura dziecięca angielska
(191)
Uczniowie
(190)
Krytyka literacka polska
(189)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(8)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(3)
Gry komputerowe
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Hobby i czas wolny
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli programowanie jest twoim hobby, książka Twórz własne gry w Scratchu! jest zdecydowanie dla ciebie. Mimo tego, iż dopasowywanie klocków w Scratch jest łatwe w użyciu, program opiera się na tych samych pomysłach, co każdy inny język programowania. Niezależnie od tego, czy wiesz, jak tworzy się gałęzie, używa zmiennych, pętli itd. lub też musisz się tego nauczyć, Scratch jest doskonałym wprowadzeniem do wszystkich tych pojęć! Będzie jeszcze łatwiejsze, gdy skorzystasz z porad zawartych w Twórz własne gry w Scratchu! Scratch to kreatywne narzędzie stworzone z myślą o dzieciach, jednak każdy, niezależnie od wieku, może z niego korzystać. Za pomocą Scratch można w łatwy sposób stworzyć prostą grę lub animowaną historię, a do projektu dołączyć własne postacie oraz sztukę! [www.poczytaj.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : uniwersalne techniki programowania / Krzysztof Barteczko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 612, [2] strony : ilustracje, rysunki ; 24 cm.
Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać. Specjalna uwaga zwracana jest na nowe elementy języka, dostępne w wersjach 8 i 9. Rozbudowane rozdziały o kolekcjach, wejściu-wyjściu, programowaniu współbieżnym i dynamicznym stanowią swoiste kompendia, które dają nie tylko orientację co do zestawu dostępnych środków programowania, ale również omawiają ważne szczegóły i niuanse ich zastosowań. Zakłada się, że Czytelnik ma orientację w podstawach programowania w języku Java, ale niekoniecznie musi być zaawansowanym programistą. Dlatego ważne bloki tematyczne (takie jak np. programowanie obiektowe i funkcyjne w Javie) omawiane są od podstaw. Do interesujących szczegółowych tematów poruszanych w książce należą: * definiowanie metod w interfejsach (w tym metod prywatnych, poczynając od Javy w wersji 9), * lambda-wyrażenia i przetwarzanie strumieniowe, * obiekty typu Optional jako monady oraz ich użycie, * spliteratory, * zadania typu CountedCompleter jako kontynuacje oraz ich zastosowania, * zadania typu CompletableFuture (dostępne od Javy 8) i ich praktyczne użycie, *wyspecjalizowane synchronizatory, w tym - nowe w Javie 8 - obiekty typu StampedLock, * zastosowanie refleksji oraz uchwytów metod (MethodHandle), * tworzenie dynamicznych klas i obiektów typu proxy, * zastosowania JavaBeans i delegacyjnego modelu obsługi zdarzeń zmian ich właściwości, * definiowanie i przetwarzanie adnotacji (w tym definiowanie procesorów adnotacji), * użycie skryptów z poziomu aplikacji Javy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
"Minecraft. Superkompaktowe konstrukcje"" to kolejna odsłona serii książek o niezwykłych miniprojektach, które można zrealizować w Minecrafcie! Nieważne, czy jesteś nowym, czy doświadczonym graczem, z tym podręcznikiem krok po kroku stworzysz niesamowite budowle - kryjówkę w formie przytulnego igloo na wypadek wizyty w śnieżnym biomie, więzienie rodem z Dzikiego Zachodu, aby poskromić tych, którzy zechcieli łamać prawo i burzyć porządek, tajną bazę ukrytą pod tropikalną wyspą na środku oceanu, a także luksusowy parostatek! Wszystkie projekty opatrzone są szczegółowymi wskazówkami i diagramami przestrzennymi, każdy z nich ma również określony stopień trudności i podany szacunkowy czas wykonania. Dodatkowo każdy z budynków nadaje się do tego, aby wprowadzać w nim własne innowacje! Świat Podstawowy nigdy nie był lepszym miejscem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla programistów, którzy chcą, aby ich programy działały dobrze, czyli szybko zwracały wyniki, zużywały mało pamięci i obejmowały szeroki zakres danych wejściowych. Programista początkujący znajdzie tutaj wyjaśnienia podstawowych elementów języka C, a czytelnik zaawansowany dowie się, jak może udoskonalić swój warsztat. Czytelnik tej książki nauczy się pisać funkcje działające oszczędnie i wydajnie, np. funkcję, która znajduje liczby pierwsze 56 razy większe niż przykłady podawane w standardowych kursach programowania, a przy tym czyni to 7 razy szybciej. Dowie się, jak poprawnie tworzyć programy sterowane argumentami wywołania. Nauczy się, jak zautomatyzować proces budowania programów złożonych. Będzie potrafił przetwarzać wyrażenia regularne, czy też stworzyć interpreter poleceń podanych w języku naturalnym. Stanie się dobrym programistą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Przywdziej swój pancerz, dobądź miecza i rzuć się w wir… zupełnie nowego Podręcznika wojownika Minecrafta – jedynej książki, której potrzebujesz, aby posiąść biegłość w walce w swojej ulubionej grze. Dzięki informacjom zawartym w tym podręczniku nauczysz się wytwarzać najbardziej zabójczą broń i zaklinać ją tajemniczymi mocami, odkryjesz złowrogie moby, którym będziesz musiał stawić czoło, i poznasz strategie przydatne do pokonania swoich rywali w grach PvP! Minecraft. Podręcznik wojownika to oficjalny produkt Studia Mojang w specjalnym wydaniu ze złotą folią na okładce. Książka zawiera zupełnie nową treść w porównaniu z poprzednimi podręcznikami, więc jest to prawdziwa gratka nie tylko dla nowych, ale i wiernych fanów gry. 96 stron wiedzy, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawę w programowanie czas zacząć! Pod intrygująco brzmiącą nazwą micro:bit kryje się niewielkich rozmiarów płytka będąca mikrokontrolerem ― czy inaczej: mikrokomputerem. Sercem wielu urządzeń, takich jak różne roboty i inteligentne modele samochodów. Micro:bit stanowi punkt wyjścia dla ich konstrukcji i jest urządzeniem niezwykle często pojawiającym się przy okazji rozmaitych projektów związanych z nauką programowania ― korzystają z niego nauczyciele i uczniowie na całym świecie. Mikrokontroler micro:bit pozwala im się sprawnie uczyć i rozwiązywać pojawiające się przy okazji realizacji zadań problemy poprzez zabawę. Bo programowania, podobnie jak każdej innej dziedziny wiedzy, najlepiej uczyć się przez sprawiające radość praktykowanie. Ta książka stanowi swojego rodzaju instrukcję obsługi płytki micro:bit. Zawiera aż sześćdziesiąt gotowych projektów, z których mniej więcej jedna trzecia dotyczy samego mikrokontrolera, pozostałe zaś wymagają zastosowania modułu rozszerzeń i (lub) dodatkowych akcesoriów. Podręcznik proponuje projekty i gotowe programy korzystające z bloczków, a także z bardziej zaawansowanych języków programowania, jakimi są JavaScript i Python. Przekonaj się, że zabawa z micro:bitem jest przyjemna, stosunkowo prosta i równocześnie inspirująca ― z tym mikrokontrolerem wykonasz zarówno prosty włącznik światła, użytecznego robota, samosterujący samochód, jak i bardziej zaawansowane rozwiązania dla tzw. inteligentnego domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, 2020. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Trzecie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Zawiera: Proste operacje wejścia-wyjścia, - Instrukcje warunkowe, -Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while, - Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje, - Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie, - Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym, - Wątki, wielowątkowość i synchronizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Oto kolejny podręcznik Minecrafta! Można się z niego dowiedzieć, jak opracować, zbudować i modyfikować ponad 20 miniprojektów - począwszy od samolotu strażackiego, przez łódź podwodną, aż po ukryty bunkier i gry zręcznościowe. Dzięki zawartym w książce szczegółowym instrukcjom, sprytnym trikom i praktycznym radom dotyczącym konstruowania poszczególnych obiektów czytelnik szybko przyswoi sobie nowe metody budowania i przećwiczy techniki poznane wcześniej. Stworzone z tą książką miniprojekty z pewnością zaimponują innym minecraftowym przyjaciołom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Puść wodze fantazji i włącz twórcze myślenie dzięki Podręcznikowi kreatywności Minecrafta – jedynej książki, której potrzebujesz, aby nadać nowy wymiar swoim zdolnościom! Dowiedz się krok po kroku, jak wznosić pierwsze budowle, w jaki sposób je oświetlać, jakie są style budowlane i jak stosować różne blokowe triki. W naszym podręczniku znajdziesz też rady prosto od ekspertów w budowaniu, które z pewnością cię zainspirują! Minecraft. Podręcznik kreatywności to oficjalny produkt Studia Mojang w specjalnym wydaniu ze złotą folią na okładce. Książka zawiera zupełnie nową treść w porównaniu z poprzednimi podręcznikami, więc jest to prawdziwa gratka nie tylko dla nowych, ale i wiernych fanów gry. 96 stron wiedzy, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ dzielnie broni swojej pozycji na rynku języków programowania. Pomimo silnego naporu języka Java oraz platformy. NET wciąż jest niezastąpiony w wielu dziedzinach. Jeżeli tylko wymagana jest najwyższa wydajność, dostęp do sprzętu oraz przewidywalny czas wykonania, programiści najczęściej wybierają właśnie język C++. Ostatnia wersja standardu — oznaczona numerem 11 — pozwala na jeszcze łatwiejsze pisanie kodu oraz tworzenie szybszych i wydajniejszych programów. Najnowsze wydanie tej cenionej książki zostało poprawione i uzupełnione o nowości z tej właśnie wersji standardu języka C++. Dowiesz się, jak korzystać ze wskaźników, liczb losowych oraz udoskonalonych kontenerów. Ponadto poznasz najlepsze zastosowanie wyrażeń lambda czy szablonów. Oprócz omówienia nowości znajdziesz tu również szczegółowy przegląd klasycznych elementów języka C++. Pętle, zmienne, tablice, instrukcje warunkowe — to tylko niektóre z omawianych zagadnień. Książka stanowi doskonały podręcznik dla początkujących programistów i świetne rozwinięcie dla programujących w języku C++ na co dzień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Prawie 70 niesamowitych kolorowanek prosto z uniwersum Minecrafta! Daj się ponieść wyobraźni i pokoloruj wszystkie obrazki przygotowane z myślą o prawdziwych fanach Minecrafta! Creeper, osadnik zombie, śnieżny golem, enderman i Smok Kresu – za pomocą kredek tchnij życie w swojego ulubieńca. Chcesz pochwalić się swoimi dziełami? Nic prostszego! Wytnij je i powieś na ścianie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ryczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu. *Proste, interesujące aplikacje *Efektywna nauka z tabletem *Wskazówki dla rodziców *Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania *Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych *Elementy matematyki *Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki *Rozwiązanie każdego zadania Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu! [lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Filia Ryczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua ; Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta ; Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania ; Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych ; Elementy matematyki ; Rozwiązanie każdego zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua. Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki. Zaawansowane zagadnienia. Rozwiązanie każdego zadania. Nauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Z "Podręcznika farmera" dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej