Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(15)
Placówka
Główna Spytkowice
(21)
Filia Bachowice
(7)
Filia Ryczów
(5)
Autor
Hikiert Anna
(6)
Marsh Ryan
(6)
Milton Stephanie
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Wojciechowski Adrian
(3)
Dąbrowski Grzegorz
(2)
Stanley Juliet
(2)
Andryszczyk Monika
(1)
Anthropy Anna
(1)
Babik Wiesław
(1)
Barteczko Krzysztof (informatyka)
(1)
Davey Joey
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Jassem Krzysztof
(1)
Jefferson Ed
(1)
Krieser Witold
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Limited Dynamo
(1)
McBrien Thomas
(1)
Niemira Karolina
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Stroustrup Bjarne (1950- )
(1)
Subbotin Vladimir
(1)
Szostek-Radomska Marta
(1)
Tomaszczyk Jacek
(1)
Turner Jake
(1)
Warner Timothy (1959- )
(1)
Westwood Ben
(1)
Wiśniakowska Lidia
(1)
Wolański Adam (1973- )
(1)
Włodarz Marek
(1)
Zacharzewski Michał
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Ziemkiewicz Andrzej
(1)
Świerkocki Maciej (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
9-13 lat
(16)
Dzieci
(14)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Edytorzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Minecraft
(14)
Programowanie (informatyka)
(10)
Języki programowania
(6)
Gry komputerowe
(2)
Internet
(2)
Java (język programowania)
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Automatyzacja
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Big data
(1)
C (język programowania)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Cyberkultura
(1)
Dane osobowe
(1)
Data mining
(1)
Drukarstwo
(1)
Edytorstwo
(1)
Elektronika
(1)
Funkcje
(1)
Informacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Internauci
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kultura informacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Linux
(1)
Mikrokontrolery
(1)
Nauka
(1)
Otwarte zasoby edukacyjne
(1)
Pismo
(1)
Potwory
(1)
Python (język programowania)
(1)
ROBOT (program komputerowy)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Scratch
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Wehikuł czasu
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(15)
Podręcznik
(12)
Gry komputerowe
(10)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(661)
Edukacja i pedagogika
(280)
Religia i duchowość
(274)
Medycyna i zdrowie
(175)
Psychologia
(159)
Informatyka i technologie informacyjne
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(156)
Biologia
(128)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(101)
Kultura i sztuka
(93)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(91)
Podróże i turystyka
(74)
Geografia i nauki o Ziemi
(73)
Literaturoznawstwo
(72)
Hobby i czas wolny
(71)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(65)
Kultura fizyczna i sport
(62)
Kulinaria
(60)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(57)
Rozwój osobisty
(53)
Językoznawstwo
(46)
Etnologia i antropologia kulturowa
(44)
Inżynieria i technika
(37)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Transport i logistyka
(28)
Architektura i budownictwo
(24)
Fizyka i astronomia
(23)
Rolnictwo i leśnictwo
(19)
Nauka i badania
(16)
Dom i ogród
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Filozofia i etyka
(13)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Chemia
(11)
Matematyka
(11)
Ochrona środowiska
(10)
Archeologia
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka
(1)
Słownik polsko-ukraiński
(1)
Varia
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli programowanie jest twoim hobby, książka Twórz własne gry w Scratchu! jest zdecydowanie dla ciebie. Mimo tego, iż dopasowywanie klocków w Scratch jest łatwe w użyciu, program opiera się na tych samych pomysłach, co każdy inny język programowania. Niezależnie od tego, czy wiesz, jak tworzy się gałęzie, używa zmiennych, pętli itd. lub też musisz się tego nauczyć, Scratch jest doskonałym wprowadzeniem do wszystkich tych pojęć! Będzie jeszcze łatwiejsze, gdy skorzystasz z porad zawartych w Twórz własne gry w Scratchu! Scratch to kreatywne narzędzie stworzone z myślą o dzieciach, jednak każdy, niezależnie od wieku, może z niego korzystać. Za pomocą Scratch można w łatwy sposób stworzyć prostą grę lub animowaną historię, a do projektu dołączyć własne postacie oraz sztukę! [www.poczytaj.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 174)
Jest to kompendium uaktualnionej wiedzy o informacji i o nauce o informacji. Autorzy starali się odnieść do kluczowych zagadnień współczesnej nauki o informacji, nie roszcząc sobie jednak pretensji do kompletności ani autorytatywnych rozstrzygnięć. /od redaktora/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : uniwersalne techniki programowania / Krzysztof Barteczko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 612, [2] strony : ilustracje, rysunki ; 24 cm.
Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać. Specjalna uwaga zwracana jest na nowe elementy języka, dostępne w wersjach 8 i 9. Rozbudowane rozdziały o kolekcjach, wejściu-wyjściu, programowaniu współbieżnym i dynamicznym stanowią swoiste kompendia, które dają nie tylko orientację co do zestawu dostępnych środków programowania, ale również omawiają ważne szczegóły i niuanse ich zastosowań. Zakłada się, że Czytelnik ma orientację w podstawach programowania w języku Java, ale niekoniecznie musi być zaawansowanym programistą. Dlatego ważne bloki tematyczne (takie jak np. programowanie obiektowe i funkcyjne w Javie) omawiane są od podstaw. Do interesujących szczegółowych tematów poruszanych w książce należą: * definiowanie metod w interfejsach (w tym metod prywatnych, poczynając od Javy w wersji 9), * lambda-wyrażenia i przetwarzanie strumieniowe, * obiekty typu Optional jako monady oraz ich użycie, * spliteratory, * zadania typu CountedCompleter jako kontynuacje oraz ich zastosowania, * zadania typu CompletableFuture (dostępne od Javy 8) i ich praktyczne użycie, *wyspecjalizowane synchronizatory, w tym - nowe w Javie 8 - obiekty typu StampedLock, * zastosowanie refleksji oraz uchwytów metod (MethodHandle), * tworzenie dynamicznych klas i obiektów typu proxy, * zastosowania JavaBeans i delegacyjnego modelu obsługi zdarzeń zmian ich właściwości, * definiowanie i przetwarzanie adnotacji (w tym definiowanie procesorów adnotacji), * użycie skryptów z poziomu aplikacji Javy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Niezależny i nieoficjalny)
Ten wyjątkowy przewodnik pomoże ci osiągnąć mistrzostwo w Minecraft. Jest wypełniony cennymi radami, dzięki którym z łatwością przejdziesz kolejne poziomy gry. Znajdziesz tu praktyczne opisy dostępnych broni, skinów, narzędzi, pojazdów. To prawdziwy niezbędnik dla wszystkich miłośników gry Minecraft. [taniaksiazka.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla programistów, którzy chcą, aby ich programy działały dobrze, czyli szybko zwracały wyniki, zużywały mało pamięci i obejmowały szeroki zakres danych wejściowych. Programista początkujący znajdzie tutaj wyjaśnienia podstawowych elementów języka C, a czytelnik zaawansowany dowie się, jak może udoskonalić swój warsztat. Czytelnik tej książki nauczy się pisać funkcje działające oszczędnie i wydajnie, np. funkcję, która znajduje liczby pierwsze 56 razy większe niż przykłady podawane w standardowych kursach programowania, a przy tym czyni to 7 razy szybciej. Dowie się, jak poprawnie tworzyć programy sterowane argumentami wywołania. Nauczy się, jak zautomatyzować proces budowania programów złożonych. Będzie potrafił przetwarzać wyrażenia regularne, czy też stworzyć interpreter poleceń podanych w języku naturalnym. Stanie się dobrym programistą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Praktyczny podręcznik dla graczy Minecrafta, którzy fascynują się światem zombie. “Minecraft. Zbuduj! Zombieland” to pozycja dla fanów Minecrafta w wieku 7-13 lat. Przewodnikami po podręczniku są sympatyczne minecraftowe postaci: Sparks, Bear, Scout i Monty. Razem z bohaterami “Minecraft. Zbuduj! Zombieland” czytelnicy i gracze poznają dokładne opisy kolejnych kroków, aby stworzyć najmroczniejszą krainę zombie w całym Minecrafcie. Książka to prawdziwa skarbnica wiedzy o Zombieland. Poznajemy szczegóły na temat: - rodzajów zombie, - typów zombie, - posągów zombie, - miasta zombie, i wszystkich innych elementów, które pozwolą spędzić wiele fascynujących godzin w świecie Minecrafta. “Minecraft. Zbuduj! Zombieland” to oficjalny podręcznik, który prowadzi za rękę, ale jednocześnie zachęca do kreatywności i sięgania do własnej fantazji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Filia Bachowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawę w programowanie czas zacząć! Pod intrygująco brzmiącą nazwą micro:bit kryje się niewielkich rozmiarów płytka będąca mikrokontrolerem ― czy inaczej: mikrokomputerem. Sercem wielu urządzeń, takich jak różne roboty i inteligentne modele samochodów. Micro:bit stanowi punkt wyjścia dla ich konstrukcji i jest urządzeniem niezwykle często pojawiającym się przy okazji rozmaitych projektów związanych z nauką programowania ― korzystają z niego nauczyciele i uczniowie na całym świecie. Mikrokontroler micro:bit pozwala im się sprawnie uczyć i rozwiązywać pojawiające się przy okazji realizacji zadań problemy poprzez zabawę. Bo programowania, podobnie jak każdej innej dziedziny wiedzy, najlepiej uczyć się przez sprawiające radość praktykowanie. Ta książka stanowi swojego rodzaju instrukcję obsługi płytki micro:bit. Zawiera aż sześćdziesiąt gotowych projektów, z których mniej więcej jedna trzecia dotyczy samego mikrokontrolera, pozostałe zaś wymagają zastosowania modułu rozszerzeń i (lub) dodatkowych akcesoriów. Podręcznik proponuje projekty i gotowe programy korzystające z bloczków, a także z bardziej zaawansowanych języków programowania, jakimi są JavaScript i Python. Przekonaj się, że zabawa z micro:bitem jest przyjemna, stosunkowo prosta i równocześnie inspirująca ― z tym mikrokontrolerem wykonasz zarówno prosty włącznik światła, użytecznego robota, samosterujący samochód, jak i bardziej zaawansowane rozwiązania dla tzw. inteligentnego domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, 2020. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Trzecie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Zawiera: Proste operacje wejścia-wyjścia, - Instrukcje warunkowe, -Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while, - Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje, - Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie, - Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym, - Wątki, wielowątkowość i synchronizacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odwiedź legendarne bazy Dwunastki - członków gildii wytrawnych budowniczych, gotowych zaprezentować swoje największe dzieła, w tym m.in. statki powietrzne oraz niezwykłe podwodne siedziby! Poznaj ich najlepsze sztuczki i rady, dzięki którym stworzysz fantastyczne tematyczne bazy, podołasz największym budowlanym wyzwaniom i skonstruujesz skomplikowane mechanizmy z czerwonego kamienia. Ta pełna ciekawych, unikatowych konstrukcji książka pobudzi wyobraźnię zarówno młodszych, jak i starszych fanów Minecrafta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
"Minecraft Dungeons" to zupełnie nowa przygodowa gra akcji osadzona w zbudowanym z bloków świecie Minecrafta. Misją gracza jest ocalić świat od zagłady sprowadzonej przez zdeprawowanego Arcyzłosadnika. Ale jak to zrobić? Jak odnaleźć w sobie męstwo i czystość charakteru - i pokonać hordy nowych wrogów? Będzie to wyzwanie idealne dla każdego fana Minecrafta, a niniejszy podręcznik zawiera rady i wskazówki specjalistów Mojanga, które pomogą obrać odpowiednią strategię, odnaleźć się w nowych środowiskach, obchodzić z nieznanymi artefaktami i ukończyć poszczególne poziomy gry. Do dzieła, przygoda czeka!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Filia Ryczów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak stworzyć własny minecraftowy park rozrywki! Znajdziesz tu wyczerpujące opisy pomysłów na liczne atrakcje: od klasycznej karuzeli, poprzez kolejkę w nawiedzonym dworze, niesamowite dżunglowe wiry wodne, a także międzywymiarową kolejkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seth Stephens-Davidowitz, filozof i doktor ekonomii, były pracownik Google’a, przeanalizował dane z wyszukiwań internetowych dotyczących między innymi rasizmu, depresji, wykorzystywania nieletnich, poczucia humoru czy preferencji seksualnych. Owocem tych badań jest książka Wszyscy kłamią – bestseller „New York Timesa” i „Wall Street Journal”, Książka Roku według „The Economist” i „Business Insider”. Jak często ludzie NAPRAWDĘ uprawiają seks? Co należy mówić na pierwszej randce, żeby nie stracić szans na drugą? Ilu naprawdę jest rasistów w Ameryce? Czy Freud ściemniał? Czy rodzice inaczej traktują synów, a inaczej córki? Jaki procent mężczyzn to geje? Znaczna część z tego, co dotychczas myśleliśmy o ludziach, to fałsz, twierdzi Stephens-Davidowitz. Powód? Ludzie kłamią – w kwestionariuszach i rozmowach. Okłamują przyjaciół, kochanków, lekarzy i samych siebie. Dziś nie musimy już jednak opierać się wyłącznie na deklaracjach ankietowanych. Dane z Internetu – ślady informacji, które miliardy ludzi zostawiają w Google, mediach społecznościowych, serwisach randkowych, a nawet na stronach pornograficznych – wreszcie pokazują nagą prawdę. Możemy teraz dowiedzieć się, co ludzie naprawdę myślą i czego pragną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ dzielnie broni swojej pozycji na rynku języków programowania. Pomimo silnego naporu języka Java oraz platformy. NET wciąż jest niezastąpiony w wielu dziedzinach. Jeżeli tylko wymagana jest najwyższa wydajność, dostęp do sprzętu oraz przewidywalny czas wykonania, programiści najczęściej wybierają właśnie język C++. Ostatnia wersja standardu — oznaczona numerem 11 — pozwala na jeszcze łatwiejsze pisanie kodu oraz tworzenie szybszych i wydajniejszych programów. Najnowsze wydanie tej cenionej książki zostało poprawione i uzupełnione o nowości z tej właśnie wersji standardu języka C++. Dowiesz się, jak korzystać ze wskaźników, liczb losowych oraz udoskonalonych kontenerów. Ponadto poznasz najlepsze zastosowanie wyrażeń lambda czy szablonów. Oprócz omówienia nowości znajdziesz tu również szczegółowy przegląd klasycznych elementów języka C++. Pętle, zmienne, tablice, instrukcje warunkowe — to tylko niektóre z omawianych zagadnień. Książka stanowi doskonały podręcznik dla początkujących programistów i świetne rozwinięcie dla programujących w języku C++ na co dzień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Prawie 70 niesamowitych kolorowanek prosto z uniwersum Minecrafta! Daj się ponieść wyobraźni i pokoloruj wszystkie obrazki przygotowane z myślą o prawdziwych fanach Minecrafta! Creeper, osadnik zombie, śnieżny golem, enderman i Smok Kresu – za pomocą kredek tchnij życie w swojego ulubieńca. Chcesz pochwalić się swoimi dziełami? Nic prostszego! Wytnij je i powieś na ścianie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ryczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Niezależny i nieoficjalny)
Minecraft. Wehikuł czasu to wspaniała zabawa przy projektowaniu arcydzieł zainspirowanych budynkami i konstrukcjami z różnych epok. Można tu znaleźć projekty łatwe, średnio trudne i trudne, a także porady ekspertów, które pomogą zdobyć nowe umiejętności. Można tworzyć między innymi starożytne piramidy, statki piratów, rakiety i ekologiczne domy. Wspaniała zabawa gwarantowana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Nieoficjalny Podręcznik)
Uruchom swój własny serwer Minecraft: przejmij pełną kontrolę nad grą! Co może być jeszcze lepsze od gry w Minecrafta? Uruchomienie własnego serwera. Oto kompletny, zaktualizowany przewodnik, jak to zrobić nawet jeśli nie masz żadnych doświadczeń z sieciami i serwerami! Bestsellerowy autor Timothy L. Warner omawia wszystko, co trzeba wiedzieć, od elementarnych podstaw po finalne dopasowania. Nauka odbywa się poprzez przejrzyste instrukcje krok po kroku, zaprojektowane dla najnowszych serwerów Minecrafta. Autor prowadzi czytelnika poprzez przygotowanie komputera i sieci… instalowanie podstawowego serwera i wydajnych alternatywnych rozwiązań… zapraszanie i zarządzanie użytkownikami… zabezpieczanie przed griefingiem i innymi atakami… dodawanie wtyczek i modułów… wykorzystanie usług hostingowych… zapewnianie prawdziwie zadziwiających wrażeń z gry. Celem numer 1 tej książki jest zapewnienie lepszej zabawy przy grze. Ale przy okazji można zdobyć również umiejętności praktyczne, przydatne w karierze zawodowej! • Zdobądź pogłębioną wiedzę o grach dzięki utrzymywaniu własnego serwera • Skonfiguruj swój komputer, aby niezawodnie hostować Minecrafta • Kontroluj swój serwer poprzez konsolę Minecraft Server • Przyłączaj użytkowników, komunikuj się z nimi i określaj reguły, do których muszą się stosować • Poznaj podstawowe umiejętności zapewniające niezawodność i wydajność serwera • Zabezpiecz serwer i użytkowników i powstrzymaj ataki griefingu • Upraszczaj złożone moduły przy użyciu zintegrowanych pakietów i wyzwalaczy • Oceniaj i wybierz niezależnego dostawcę hostingu • Dostosuj początkowe „lobby”, aby pomóc nowym użytkownikom znaleźć swoją drogę • Obsługuj wiele światów i teleportację • Zarabiaj pieniądze dzięki reklamom, sponsorom, aktualizacjom lub dostępowi VIP Minecraft jest znakiem towarowym Mojang Synergies / Notch Development AB. Książka ta nie jest afiliowana ani sponsorowana przez Mojang Synergies / Notch Development AB.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Niezależny i nieoficjalny)
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana Minecraftu do użycia wyobraźni!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bachowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Filia Ryczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu. *Proste, interesujące aplikacje *Efektywna nauka z tabletem *Wskazówki dla rodziców *Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania *Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych *Elementy matematyki *Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki *Rozwiązanie każdego zadania Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu! [lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Główna Spytkowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Filia Ryczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0(02.053.2) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej